Αννίτα Ναθαναήλ: Αποκαλύπτει για ποιον λόγο δεν ακολούθησε καμία συμβουλή της μαμάς της ...


Η παρουσιάστρια φωτογραφήθηκε μαζί με τις δύο κόρες της. Η Αννίτα Ναθαναήλ έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό...People και μίλησε για τις κόρες της αλλά και την ανατροφή που τους έδωσε χωρίς να ακολουθήσει ιδιαίτερα κάποια από τις συμβουλές της μητέρας της.

«Μεγάλωσα σε μια δεμένη οικογένεια και αυτό το πρότυπο έγινε για μένα αυτοσκοπός. Δεν με ενδιέφερε ποτέ να κάνω καριέρα. Η ενασχόλησή μου με το χώρο της τηλεόρασης ήταν μια όμορφη εμπειρία που προέκυψε εντελώς τυχαία, έβγαλα καλά χρήματα αλλά μέχρι εκεί. Όταν δημιούργησα οικογένεια, έγινε η πρώτη μου προτεραιότητα, όλα τα άλλα μπήκαν σε δεύτερη μοίρα. Κάνω πολλές θυσίες για τα παιδιά μου και φροντίζω να πραγματοποιώ τις επιθυμίες τους. Η ζωή μου περιστρέφεται γύρω τους».

Είναι αυστηρή με τις κόρες της; «Σε κάποια θέματα ναι, γιατί θέλω να έχουν κανόνες στη ζωή τους. Όταν γίνομαι αυστηρή, τρέχουν στον μπαμπά τους για να τους κάνει τα χατίρια» λέει γελώντας.

Παρόλο που η ίδια λατρεύει τη μαμά της δεν ακολούθησε καμία συμβουλή της για το μεγάλωμα των παιδιών της. Γιατί;

«Εκείνη είχε διαφορετικές αντιλήψεις και ήταν πιο οπισθοδρομική. Εγώ έχω πιο ανοιχτό μυαλό και δέχομαι τα πάντα, καθώς όλα πια εξελίσσονται με ταχύ ρυθμό» εξηγεί.

Η μεγάλη της κόρη έχει μπει στην εφηβεία. «Ομολογώ πως τον τελευταίο καιρό δίνω μάχη με τις ορμόνες της Σύνθιας, καθώς πάντα θα βρει κάτι για να κοντραριστούμε, ενώ η Τερέζα είναι ακόμα προσκολλημένη πάνω μου με πιο παιδικό τρόπο».

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget