Ο γάμος σε 6 εβδομάδες, 6 μήνες, 6 χρόνια…


Στην αρχή μιας σχέσης, μετά από έξι εβδομάδες δηλαδή, όλα είναι “μέλι γάλα” για το ζευγάρι και αυτό φαίνεται σε διάφορες φάσεις της καθημερινής ζωής τους...
 

Σε έξι μήνες τα πράγματα αλλάζουν αρκετά, ενώ σε έξι χρόνια… έχει πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως τα δύο φύλλα αντιμετωπίζουν τα ίδια ακριβώς θέματα…

Στο ραντεβού

6 εβδομάδες: Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ…

6 μήνες: Φυσικά σ’ αγαπώ!

6 χρόνια: Θεέ μου, αν δεν σε αγαπούσα γιατί σε παντρεύτηκα;

______________________________
Επιστρέφοντας από τη δουλειά

6 εβδομάδες: Αγάπη μου, γύρισα!

6 μήνες: Γύρισα!!!

6 χρόνια: Τι μαγείρεψε η μάνα σου σήμερα να φάμε;

______________________________


Δώρα

6 εβδομάδες: Αγάπη μου, πιστεύω να σου αρέσει το δαχτυλίδι που σου πήρα!

6 μήνες: Βρήκα αυτό το cd-player σε πραγματική τιμή ευκαιρίας και σε θυμήθηκα!

6 χρόνια: Πάρε τα λεφτά και αγόρασε ό,τι θέλεις!

_______________________________


Όταν χτυπάει το τηλέφωνο

6 εβδομάδες: Μωρό μου, κάποιος σε ζητάει.

6 μήνες: Για σένα είναι…

6 χρόνια: Χτυπάει το τηλέφωνο, δεν το ακούς;

________________________________

Μαγείρεμα

6 εβδομάδες: Δεν έχω ξαναφάει νοστιμότερο φαγητό!

6 μήνες: Τι θα φάμε σήμερα;

6 χρόνια: Πάλι μακαρόνια;

________________________________
Αγοράζοντας ένα καινούριο φόρεμα

6 εβδομάδες: Είσαι σαν άγγελος με αυτό το φόρεμα.

6 μήνες: Πάλι αγόρασες καινούριο φόρεμα;

6 χρόνια: Πόσο θα μου κοστίσει αυτό το φόρεμα, που δεν το έχεις και καμία ανάγκη!!!

________________________________


Σχεδιάζοντας τις διακοπές

6 εβδομάδες: Τι θα έλεγες για δύο εβδομάδες στη Βιέννη ή όπου αλλού θέλει το μωρό μου;

6 μήνες: Τι το κακό υπάρχει να πάμε στη μάνα μου στο χωριό;

6 χρόνια: Ταξίδι; Διακοπές; Καλά είμαστε και στο σπίτι!!!

________________________________
Βλέποντας τηλεόραση

6 εβδομάδες: Μωρό μου, τι θέλεις να δούμε απόψε;

6 μήνες: Μου αρέσει αυτό το θρίλερ. Τι να δω, δηλαδή, τις γλυκανάλατες ταινίες που διαλέγεις;

6 χρόνια: Θα δω το ποδόσφαιρο! Άμα δεν σου αρέσει, πήγαινε για ύπνο!!!

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget