Ο γιος του Μικρούτσικου συγκλονίζει: «Ήμουν με μηδέν ευρώ. Δεν είχα από πουθενά να δανειστώ»


Μία εκ βαθέων συνέντευξη έδωσε ο Στέργιος Μικρούτσικος, ο γιος του Ανδρέα Μικρούτσικου και της τραγουδίστριας ...
Μαρίας Δημητριάδη,  καθώς μίλησε για τη ζωή του και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην πορεία της ζωής του.

Στο Πρώτο Θέμα μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά την απώλεια της μητέρας του: «Τα δύο πρώτα χρόνια ήταν αρκετά δύσκολα. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τις αλλαγές που γίνονταν στην ζωή μου. Αρχικώς είχα άρνηση. Όταν συνειδητοποίησα τι συμβαίνει, στεναχωρήθηκα, πένθησα, θύμωσα. Δεν σοκαρίστηκα, δεν έπαθα πανικό, γιατί έχει μία άμυνα ο εγκέφαλος μας να διαχειρίζεται τα συναισθήματα. Το βέβαιο, ωστόσο είναι ότι άλλαξε η ζωή μου πολυεπίπεδα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με την τωρινή του ζωή είπε πως  «Δεν θέλω να έχω παράπονα. Βλέπω τι γίνεται γύρω μου. Υπάρχουν άνθρωποι που δοκιμάζονται πάρα πολύ. Είμαι καλά», ενώ δεν δίστασε να μιλήσει και για τις περιόδους που στριμώχτηκε οικονομικά: «Για ένα τετράμηνο ήμουν με μηδέν ευρώ. Δεν είχα από πουθενά να δανειστώ. Είμαι περήφανος άνθρωπος. Οι δύο-τρεις που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν δεν ήταν εφικτό να το κάνουν τότε, λόγω δυσκολιών».

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget