Jessica Alba Έτσι «χτίζει» το κορμί της: Μάθαμε και το αγαπημένο της healthy πρωινό!


H Jessica Alba μπορεί να είναι πετυχημένη, όμορφη και λαμπερή, αλλά παραμένει, ως διά μαγείας, η γυναίκα της διπλανής πόρτας...

Είναι η μητέρα που θέλει το καλύτερο για τα παιδιά της, γι’ αυτό δημιούργησε την The Honest Company, που παράγει μη τοξικά οικιακά προϊόντα. Είναι εκείνη που φιγουράρει στα εξώφυλλα πολλών περιοδικών, αλλά αγαπά τα αστεία φίλτρα του Snapchat και αναλαμβάνει να κάνει το μακιγιάζ των φίλων της.

Ποια είναι, όμως, τα fitness και beauty μυστικά της 34χρονης ηθοποιού, μοντέλου και επιχειρηματία;

Στο ψυγείο μου θα βρεις πάντα καυτερή σάλτσα, νερό καρύδας, γάλα αμυγδάλου, μπαχαρικά, φρούτα και λαχανικά. Η ένοχη απόλαυσή μου είναι τα nachos. Τρώω πρώτα αυτά και μετά παγωτό με γαρνιτούρα. Το αγαπημένο μου σνακ είναι το ποπκόρν – παίρνω μαζί μου στο γραφείο κάθε μέρα. Μου αρέσει να το φτιάχνω με αλάτι Ιμαλαΐων και λάδι καρύδας. Όταν είμαι στο σπίτι, τρώω φρέσκα λαχανικά και χούμους.

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget