Ο Κώστας Βουτσάς απάντησε για το "συμβόλαιο τιμής" για τα μελλοντικά παιδιά του


Ο Κώστας Βουτσάς πήγε στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ κρατώντας στα χέρια του...
και δείχνοντας το στον Λάκη Λαζόπουλο, το υπογεγραμμένο το «συμβόλαιο τιμής» για τα μελλοντικά παιδιά του. Όπως έγινε γνωστό, ο ηθοποιός ο οποίος σύντομα θα γίνει ξανά μπαμπάς στα 84 του χρόνια δεν πρόκειται να μείνει στο ένα, αφού μαζί με την σύντροφο του Αλίκη Κατσαβού έχουν καταψύξει σπέρμα για μελλοντικά …βουτσόπαιδα, από το «βουτσόσπερμα» του όπως το αποκαλεί. «

Όταν το παιδί από το δεύτερο σπέρμα μου πάει στο σχολείο θέλω να ξέρετε ότι το υπέγραψα. Έχω μάρτυρες εσάς.

Θα αφήσω και τρίτο και τέταρτο σπέρμα, γιατί εγώ έχω σπέρμα αισιοδοξίας. Το σπέρμα μου λέγεται «βουτσόσπερμα». Κι αυτό το σπέρμα το δίνω γιατί η κατάσταση είναι λίγο παιδεμένη, φτώχεια, πείνα, θέλω να βγάλω παιδιά που να γίνει καλύτερος ο κόσμος. Έχω περάσει πολύ όμορφα στη ζωή μου και περνάω και πολύ όμορφα στη ζωή μου και λέω αυτό το σπέρμα που έχω, μην πάει χαμένο. Αφήνω το βουτσόσπερμα για να γελάνε οι επόμενες γενιές» ανέφερε ο Κώστας Βουτσάς στο Άλ Τσαντίρι του Λάκη Λαζόπουλου και έπειτα μαζί με τον Λάκη Λαζόπουλο χόρεψαν …τουίστ!

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget